ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

تولد بابا محمد

1397/4/7 22:06
نویسنده : مامان ساره
210 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  پسر گلم

 امروز پنجشنبه هفتم تیر ماه ست ،بابا محمد دیشب از بوشهر برگشتند  . گل پسرم ، نمیدونی که وقتی بابا محمد نیستش من چقدر دلتنگ و بهانه گیر میشم ،پسرم ، دومین مرد زندگی من بعداز پدرم ، مردی بسیار مهربان ،دلسوز،بامحبت و بسیار خانواده دوست  ، او قهرمان واقعی زندگی من است کسی که در تمام مشکلات  زندگی  همانند کوه تکیه گاه وسنگ صبور دوران بی قراریم است ، بی شک بخاطر داشتن همسری چون پدرت بخود می بالم و به او افتخار میکنم  و مطمئنم  برای فرزندم نیز رفیق وشفیق بسیار مهربان و دلسوز خواهد بود . نهم تیر ماه تولد این مرد و پدر دوست داشتنی است .امشب به مناسبت تولدتش من و مادر جون زهرا  را برای شام دعوت کرد . .تولدت مبارک بابایی ماهان و همسر مهربون من. سایه ات تا ابد بر سر من وگل پسرم مستدام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)