ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

مسمومیت بارداری

1397/5/6 11:13
نویسنده : مامان ساره
167 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه ششم مرداد ماه است هفته قبل  دوبار برای چکاپ و نشون دادن جواب آزمایشها به مطب دکتر رفتم .متاسفانه دفع پروتتینم نسبت به قبل بیشتر شده بود اما خانم دکتر گفتند که جای نگرانی نیست و هنوز برای سزارین کردن شما زوده .دکتر قرص فشار خون برای من تجویز کردند قرار شد که  تا این هفته ، یکبار دیگه آزمایش بدم و جوابشو برای خانم دکتر تلفنی اعلام کنم که متاسفانه امروزنیز جواب آزمایش آماده نشده بود. به خانم منشی تماس گرفتم و گفتم جوابآازمایشم فرداآماده میشود خانم دکتر فردا چه موقع مطب هستند؟ که گفتند فردا صبح ساعت 10 تا 2 بعداز ظهر مطب هستند. امروز بشدت حالم بد بود سر درد و بی حال بودم پا و دستام اینروزا بیشتر از قبل ورم دارند .شب عمه و دختر عمه ام زهره جان با دو پسر گلش باربدو بردیا به دیدن ما آمدن اما من متاسفانه خیلی بیحال بودم طوری که نمیتونستم زیاد بشینم   بابا محمد چندین بار فشارخون منو چک کردند امشب نسبت به سایر روزهای دیگه فشارخون و ضربان قلبم بالاتر بود. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)