ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

آزمایش دفع پروتئین

1397/4/28 2:57
نویسنده : مامان ساره
160 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 28 تیرماه  نود و هفت است . دیروز منشی، دکتر ناطقی تماس گرفتند و گفتند فرداصبح ساعت 10 خانم دکتر مطب هستند وحتما برای ویزیت به مطب بیاید . مامان زهرا در خانه ماند تا ناهار برای من ماهی درست کند . من با بابا محمد به مطب دکتر رفتیم .دکتر بعد از معاینات و گرفتن نوار قلب جنین و فشار خون  گفتند که باید خیلی مراقب باشید بعد هم  گفتند همین الان بروید وآزمایش دفع پروتتین  ادرار بدید و جوابشو سریع برای من بیارید.مسمومیت بارداری در کمین شماست.  من وبا با محمد به آزمایشگاه روبروی مطب رفتیم . بعد از گرفتن جواب آزمایش ، خانم دکتر گفتند که از هفته آینده هر روز باید این آزمایشها را تکرا کنید وجوابشو برای من بیارید. وای خیلی سخت بود و اصلا دوست نداشتم مخصوصا  آزمایش دفع پروتیین  ادرار 24 ساعته ولی خوب چاره ای نبود و باید این دو سه هفته را هم با هر سختی بود سپری میکردم تا پسرم به سلامت بدنیا بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)