ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

فرش نمدی اتاق گل پسرم

1397/3/4 11:39
نویسنده : مامان ساره
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غواص کوچولوی مادر

 امروز جمعه چهارم خرداد نود و هفت است و ما به همراه دایی جلیل و زن دایی به باغ خانواده رفتیم . خاله سوده  از من وآقا شکم  کلی عکس گرفتند .ناهار و عصرانه اونجا بودیم ساعت 5 بعداز ظهر به خانه آمدیم . دایی جلیل در بین راه برای من کلی توت فرنگی خریدند که من و شما نوش جان کنیم و لذت ببریم.درضمن دیروز بهمراه دایی جلیل ، زن دایی میترا ،خاله سوده و مامان جون به بازار وکیل رفتیم .قرار شد خاله سوده و مامان جون  وسایل نمد بگیرند تا یه فرش نمدی زیبا برای اتاق دوردانه پسرم  درست کنندکه علاوه بر نمد ، من گیفت هایی به شکل شیشه شیر خریدم که بعد از تولد شما ،اونا را با نقل پر کنم و به مهمانهایی که برای دیدن شما میان هدیه بدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)