ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

دکتر فریبا ناطقی بهترین دکتر من

1397/2/18 21:19
نویسنده : مامان ساره
296 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین ویزیت من با دکتر فریبا ناطقی دیروز بود . دکتری بسیار آرام و خوشرو یی بودند که با حوصله تمام مدارک پزشکی من را از اول بارداری چک نمودند  برای من پرونده تشکیل دادند و ضربان قلب جوجه م را چک کردند . درمورد بارداری طبیعی و سزارین و شرایط بیمارستانهای که خانم دکتر در آن زایمان می گیرند صحبت کردم .در ضمن برای شما اکوی قلب و یک سونوگرافی برای سی هفتگی شما نوشتند.. خانم دکتر لبخندی به لب داشتند که همین لبخندباعث آرامش و کاهش استرس من شدند. با ایشون به نسبت دکترهای قبلی احساس بهتر و خوشایندی داشتم، احساس میکردم که سالها ست خانم دکتر را میشناسم  .خانم دکتر ، آقای دکتر تابع بردبار را برای کنترل قند خونم در دوران بارداری معرفی کردند .امروز  نیزبرای ویزیت نزد دکترتابع  اومدم و آقای دکتر آزمایش های قندی که تا کنون داده بودم را چک کردند .دستورات جدیدی برای کنترل قندم داند و گفتند که هرشب باهاشون تماس بگیرم و میزان قند خون روزانه را به ایشون اعلام کنم تا اگر نیاز بود مقدار انسولین را کم و زیاد کنند. بعد از برگشت از مطب ، آقا جون در راه برامون کله پاچه خریدند به خانه که رسیدیم  دختر عموی من با پسر و دخترش نازنین خانم برای دیدن ما آمده بودند.همه امشب منتظر یه خبر بد سیاسی بودند چون قرار بود آمریکا از قرارداد برجام بیرون بیاد و تحریم های زیادی علیه ایران اعمال بشه. با با محمد نیز تماس گرفت و اونهم از این وضعیت ناراحت بود . گفت به محض رسیدن به کره متوجه شدیم  دلار سر به فلک کشیده و نتونسته برای شما سیسمونی بخر . از طرفیم نگران بود  که مبادا تحریمها بر روی کشتیرانی نیز اعمال شود و باعث دردسرهای زیادی برای اونا بشه  .به هر حال امیدوارم این قضیه نیز ختم به خیر بشه.

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)