ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

سونوگرافی دوم

1396/10/5 12:17
نویسنده : مامان ساره
116 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم عزیز دل مادر ،

امروز پنجم دیماه است  و من نوبت سونوگرافی داشتم این دومین سونوگرافی برای چکاب  ضربان قلب  تو بود. عصر به همراه بابا محمد به سونوگرافی کامبیز اسعدی رفتیم .بعد از نیم ساعت من و بابایی هردو به اتاق سونو رفتیم و دکتر بعداز معاینه کردند گفت  جنین شما الان هشت هفته و یک روز است و جنین مشکلی نداره اما ضربان قلب جنین یکم کوچولو باید بیشتر از این باشه و بهتره  پیش دکتر برید تا  براتون دارو تجویز کنه و چند روز کاملا استراحت کنید . من یکم نگران اون جنین کوچولوی عزیزم شدم .دیروقت بود و تنها دکتری که تونستیم اونموقعه نوبت بگیریم  دکتر مریم حاجب بود وقتی سونو  فرشته کوچولوم را دید گفت اصلا نگران نباشید و همه چیز حتی ضربان قلبش تو این سن مناسبه و برای دو هفته برای من مرخصی نوشت که کاملا استراحت داشته باشم.بعداز برگشت از دکتر قرار شد که برای اطمینان بیشتر از سلامت جنین کوچولوم  با مادر جون زهرا و بابا محمد به  شیراز برویم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)