ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین چکاب من در شیراز

1396/10/11 0:11
نویسنده : مامان ساره
108 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مادر،

امروز صبح ساعت9 من به همراه مامان جون زهرا و بابا محمد  به مطب دکتر مینو ذوالقدر رفتیم  چون نوبت را از طریق اینترنت گرفته بودیم متاسفانه ثبت نشده بود با کلی خواهش و التماس ، خانم منشی به ما برای همانروز نوبت دادند، بعد از کلی منتظر شدند وارد اتاق دکتر شدم ، دکتر ذوالقدر خانمی مهربان ، خوشرو و با حوصله بودند که وقت بسیاری صرف مریضها می کردند. دکتر با حوصله آزمایشها و سونوگرافی نی نی جونم را چک کرد و گفت همه چیز خوب و عادیه و جای هیچ نگرانی نیست. ازآنجا که خود دکتر تنها مشاوره حین بارداری انجام میداند و عمل زایمان را نمی پذیرفتند، من را به دکتر بردبار متخصص خون و دکتر صمصامی معرفی کردند.باز از اینکه شنیدم جنینم مشکلی ندارد ،آرامش خاصی بدست آوردم و خدارا هزارمرتبه شکر کردم.سریع از مطب دکتر ذوالقدر به سمت مطب دکتر بردبار رفتیم ، دکتر علیرضا بردبار نیز دکتر بسیار باحوصله ای بود ،بادقت همه چیز را بررسی کرد و برای اینکه دکتر ذوالقدر پیشنهاد مصرف آسپرین در طول بارداری را داده بودندیک سری آزمایشاتی را تجویز کردند که باید قبل از مصرف آسپرین انجام میدادم. بعداز مطب بدو بدو به طرف آزمایشگاه نشاط رفتیم دقیقا ساعت دو بعدازظهر بود آزمایشها را انجام دادیم ساعت 4 بعداز ظهر خسته و بیحال خونه رسیدیم ناهار خوردیم و تا دیروقت  خوابیدیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)