ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین سونوگرافی

1396/10/2 20:44
نویسنده : مامان ساره
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ،

 امروز دوم دیماه نود وشش ، من به همراه بابا محمد برای انجام اولین  سونوگرافی پیش دکتر پرستو سهیل رفتیم.خیلی استرس و هیجان داشتم .استرسم اینقدر زیاد بود که توی مطب دکتر به هیچ چیز توجه نمی کردم . خانم منشی چند بار اسم و فامیل من را صدا زده بود ولی من متوجه نشده بودم بعد از اینکه خانم دکتر آزمایشات مرا چک کرند گفتند که  باید جنین سونو گرافی بشه چون قرار بود اولین ضربان و نبضهای کوچولوت را از صحفه مانیتور دیده بشه، عزیز دلم،چه هیجان و استرسی برای شنیدن طپشهای قلب تو داشتم .خانم دکتر بعد از کلی معاینه بلاخره تونست ضربانهای ریز کوچولومو پیداکنه تو این مدت من خیلی اذیت شدم . خانم دکتر گفت کوچولوی شیطونی داری خیلی ورج و وورجه میکرد  برای همین نمیتونستم زود  اونو پیدا کنم. با شنیدن این حرف قند تودلم آب شد نفس راحتی کشیدم و بخاطر وجود تو خدا راشکر کردم .نفسم امیدوارم قلب کوچکت سالهای سال مثل ساعت کار کنه و اون قلب نازت پراز عشق و محبت باشه. مامان قربون اون طپشهای ریز و کوچولوت برود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)