ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین عکسهای بارداری

1397/1/25 23:33
نویسنده : مامان ساره
159 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه بیست و پنجم فروردین، دیشب از شیراز برگشتیم به مناسبت مبعث پیامبر تعطیل است و امروز قصد دارم کاملا استراحت کنم .دیروز اخرین تماس دودقیقه ای با بابا محمد داشتم و دیگه تا روزی که به ایران برمی گرده با من تماس نخواهد داشت . بعداز ظهر خاله جان من و نیلوفر جان به خونه ما اومدند و وسایل سیسمونی شما را دیدند و کلی ذوقیدند  . با اصرار مامان جون زهرا  قرار شد چند تا عکس از پنج ماهگیم بگیرم .نیلوفرجان از من کلی عکسای جالب بارداری در  گرفتند  و روی شکم گنده من عکس یه پسر بچه شیطون کشیدند و در حالتهای مختلف عکس گرفتند. جای بابایی توی عکسها خیلی خالی بود من عکسها را با متنهایی از طرف پسرم ماهان گلی برای بابا جون محمد  فرستادم. مطمئنا هروقت بابایی اونا را ببینه کلی ذوق میکنه.عمه جون مهسا نیز تماس گرفتند و حال شما را پرسیدند و گفتند که برای گل پسرمون ماهان جان ، نی نی لا لای گرفتند .دست عمه جون مهسا درد نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)