ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

خرید البوم عکس و سایر وسایل سیسمونی

1397/1/23 23:26
نویسنده : مامان ساره
120 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز پنجشنبه بیست و سوم فروردین ماه نود و هفت  است وهنوز هوا بارانی است  من اینروزا از درد کمر و پا مدام می نالم و به احتمال زیاد سیاتیک بارداری گرفتم . صبح را در خانه ماندیم .مامان جون فروغ تماس گرفتند و حال و احوال پرسیدند و از شیطنتهای شما در شکم مامانی پرسیدند .  بابا محمد به من سفارش کردند که تا شیراز هستم و می توانم برای خرید سیسمونی اقدام کنم  چون ممکنه بعدا به دلیل سنگین شدن وزنم و ورم دست وپام و گرمای هوا نتونم برای خرید سیسمونی گل پسرم به بازار برم  ،بعداز ظهر با وجود بارش شدید باران  با مامان جون و اقاجون برای خرید لوازم سیسمونی رفتیم.اول برای خرید آلبوم خوشکل برای پسرم به خیابان فخرآباد رفتیم و برای عکسهایی که بعدا از پسرم خواهم گرفت یه آلبوم خریدم ، سپس برای خرید لوازم بهداشتی پلاستیکی به  پلاستیک فروشی نخلستان در خیابان شمس  رفتیم و برای شما کلی از اونجا خرید کردم .در آخر هم به پاساژ شعله رفتیم وکلی لوازم سیسمونی برای شما خریدیم .شب خونه عمه جان من شام دعوت بودیم، دختر عموی من مژگان خانم هم اونجا بودند .شب تا دیرموقع اونجا موندیم .انشالله  فردا جمعه به بوشهر برمیگردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)