ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین روز سال 97

1397/1/1 21:56
نویسنده : مامان ساره
113 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عشق کوچولوی من، امروز اول فروردین 97 است و شما هجده هفته دارید .صبح  بابا محمد برای من  پیام تبریک فرستادند ( سلام عزیزم ، سال نو  تو  و پسرمون مبارک ،  دلم واستون تنگ شده ، سال تحویل بدون تو معنی نداشت .امروز رسیدیم لنگر گاه کینداءو ،  انشالله که سال خوبی برای من ، تو  و پسرگلمون باشه) و بعد  باهم کلی چت کردیم ،  بابایی در مورد مراسم سال تحویل در کشتی گفتند و چند تا عکس  از  سفره هفت سین  کشتی  برای من فرستاد.  قرار شده امروز همگی به مناسبت تو راهی شما و سال جدید ناهار  دعوت من باشند . عمو حبیب زحمت تهیه غذا را  کشیدند و برای ناهار چلوکباب، خورشت قیمه  و شکر پلو خریدند. ناهار را همگی در باغ عمو حبیب خوردیم .عصر دایی  جلیل و زن دایی (دایی مامان) به باغ آمدند و شب نیز تا دیر وقت در باغ موندیم و شام را هم دعوت زن دایی ،دمی گوجه خوردیم. به همه ما خیلی خوش گذشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)