ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

تبریک سال نو به گل پسرم

1397/1/1 11:52
نویسنده : مامان ساره
183 بازدید
اشتراک گذاری

 فرشته پاک کوچولوی من سال نومان مبارک،

نمیدانم این نوشته های مرا کی و چه موقع خواهی خواند اما دوست دارم وقتی بزرگ شدی و توان خواندن این نوشته ها را داشتی بدانی مرا توان وصف احساسم به تو نیست تنها همین را بدان که با خیالت دلم به وسعت یک اقیانوس میشود عظیم و عمیق. بدان با شور و اشتیاق وصف ناشدنی این لحظات شیرین را برایت ثبت میکنم . فرزندم انتظار چیز بدی است اگرچه این روزها ،سخت و طولانی است امابدان انتظار بدنیا آمدنت شاید شیرین ترین نوع انتظار باشد. ماهها ، هفته ها، روزها، ساعت ها ، ثانیه ها همه دست در دست هم داده اند که تنها به تو بیاندیشم به سلامتیت ، به شادی های کودکیت ، به نوجوانی پور شورت ، به بزرگسالیت به آرزوهای قشنگ من ، پدرت و تو و با هم بودنهایمان . فرزندم  در سال جدید آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد، نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی، عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)