ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

حس اولین حرکات

1397/1/9 21:02
نویسنده : مامان ساره
90 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهان جان امید فرداهای من، امروز نهم فروردین 97 است و شما  در هفته نوزدهم هستید . امروز روز پرهیجانی بود چون اولین تکونهای شما را درون خودم حس کردم مثل یه پروانه کوچولو در شکمم تکون تکون می خوردی و من ذوق مرگ میشدم  با هر تکون شما من از خوشحالی خنده می کردم و قربون صدقه شما می رفتم . به بابا محمد پیام دادم که ببین پسرت چه فوتبال بازی راه انداخته و بابا محمد هم  از خوشحالی قربون صدقه پسر گلش میرفت. عصر هم به دعوت خاله کفایت و عمو محمد(خاله مامان) به همراه دایی جلیل ، زن دایی و ملیس سگ لوس دایی  به دلوار رفتیم ، ملیس کلی  شیطنت کرد اگر چه از ملیس می ترسیدم اما  بازی و شیطنت های اون  خنده آور بود.  تا دیروقت بیدار بودیم و  به ما خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)