ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین تماس بابا محمد

1396/12/22 21:19
نویسنده : مامان ساره
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب و نفس مادر،

امروز  بیست و دوم اسفندماه ، برای چکاب قلب  نوبت اکوگرافی داشتم . ظهر من و با بابا جون محمد از طریق واتس آپ کلی  باهم چت کردیم . این اولین گفتگو طولانی ما بعد از رفتن بابایی بود . بابا محمد  هنوز به چین نرسیده بودند و قرار بود انشالله اول فروردین چین باشند  .بابایی همش از حال  من و شما می پرسید: که من گفتم جز اینکه من و جیکو  دل تنگ شمایم  ، حال هردوی ما خوب خوب است. عصر  ابتدا با مامان جون زهرا دندانپزشکی رفتیم و بعد  حدود ساعت 6:30 بود که به مطب دکتر محسن امیدوار متخصص قلب و عروق رفتیم .خدارا شکر مطب دکتر خیلی خلوت بود  . دکتر امیدوار قلب مرا معاینه کرد و سپس  از قلب من  اکو انجام دادند .خدا را شکر همه چیز خوب بود و  تنها ضربان قلب مامانی یکم  بخاطر وجود نی نی کوچولوش  بیشتر می زد. روزی که قرار است تو را ببینم خورشید هم برای دیدنت بی قراری خواهد کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)