ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

انتخاب اسم

1396/12/20 11:14
نویسنده : مامان ساره
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادر، 

امروزبیستم اسفند است.شما هر هفته درشکم مامان رشد می کنید  و بزرگ و بزرگتر می شوید و من هروز به شکم ورقلمبم نگاه می کنم و از بزرگی اون ذوق می کنم. عزیز دردونه کوچک من این روزها خیلی منتظرم که شروع  کنی به تکون خوردن و مثه ماهی کوچولو توی دلم لیز بخوری اما باید سه هفته دیگه یعن تا  هفته بیستم منتظر باشم تا تکون های جگر طلامو حس کنم .قرار شده هفته هجدهم برای سونوگرافی آنومالی برم و مطمئنا اونموقع است که دکتر به من خواهد گفت کوچولوی من یه دخمل نازه یا یه پسر کوچولوی شیطون است . درضمن قرار شد اگر جنسیت شما مشخص شد و پسر بودید اسم شما را ماهان و اگر دختر بودید اسم شما را سرور بگذاریم. بابایی هر روز برای من از طریق واتس آپ پیام میده و احوال من و شما را می پرسد .می دونم خیلی دلش برامون تنگ شده اما مطمئنم این دلتنگی ها را تحمل میکنه تا من و شما راحت و آسوده زندگی کنیم.امشب بله برون خاله سوده و عمو پیمان بود .جای بابایی حسابی خالی بود ، حسابی یادش کردیم. من امشب یکم حالم خوب نبود ضربان قلبم بالا رفته بود و به سختی تونستم بخوابم.شبت بخیر عشق مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)