ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

سفر بابا به کره و چین

1396/12/13 23:38
نویسنده : مامان ساره
100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلای مامان

 امروز اولین روز کاری بابا جون محمد است ، قرار که  کشتی به چین و کره جنوبی برود. بابا جون چندین بار با من تماس گرفت ،خداراشکر  از کشتی و همکاراش راضی بود ،یکم از نگرانیم کاسته شد  ، خیلی سفارش کردم که مواظب پاهاش باشه که زیاد اذیت نشه و سفارش کردم اگر تونست برای نی نی کوچولومون  از کره و چین چیزای خوشکل بخره . امروز عمه جون مهسا تماس گرفتند و  بخاطر وجود نازنین شما به من تبریک گفتند وکلی باهم صحبت کردیم . چون فامیل  ها و آشنایان به ملاقاتی مادرجون زهرا میاند، اینروزا  خونه آقا جون خیلی شلوغه. امروز ظهرمامانی اصلا  نتونست استراحت کنه و عصرم کلی سروصدا و رفت و آمد بود ، آخر شب به شدت سرم درد میکرد. ،خاله سوده  فشار خونم را اندازه گرفت متاسفانه فشارم بالا بود . مقداری آبغوره و کاهو  خوردم  تا فشارم پایین بیاد. با آقاجون به خونه اومدم،  از خستگی زیاد روی تختخواب بیهوش شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)