ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

لحظات پایانی سال 96

1396/12/6 13:21
نویسنده : مامان ساره
102 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند ماه است و آخرین روزهای  پایانی  سال 1396 را سپری می کنیم  .از الان میشه بوی بهار  و عطر گلهای بهار نارنج را  حس کرد . اسفندماه ، ماه هیاهو و همه همه های آخر سال  است . تلاش برای پایانی خوبی  و شروعی شگفت انگیز  ، این روز ها در حالی که همه به فکر خانه تکانی و خریدهای سال نو هستند .سر بابایی و من هم حسابی شلوغه،  داریم وسایل مورد نیاز بابایی برای رفتن به کشتی( بهتا)  را آماده میکنم . بابا جون محمد  12  اسفندماه عازم سفر خواهد بود  تا انشالله  موقع تولد جوجوی نازم پیشمون باشه . انشالله که سفری بیخطر و آروم داشته باشه و زود تر روی ماه بابایی و تورا ببینم   .امسال بابایی سال تحویل پیش من نخواهد بود و من عید امسال با فکر و خیال بدنیا اومدن تو  و به امید اینکه سالهایی آینده سه نفری ، سال تحویل پیش هم خواهیم بود  ، این  سختی  ها و تنهایی  را تحمل میکنم .  موقع سال تحویل  مطمعناّ برای سلامتی بابایی و وجود نازنین تو دعا میکنم.سلامتی تو و بابا جون محمد ، شاد بودن شما و خوانواده ام بزرگترین آرزوی من در سال جدید خواهد بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)