ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

شروع درمان قند با انسولین

1397/2/12 10:16
نویسنده : مامان ساره
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر م از روز دهم اردیبهشت ، در مان من با دو انسولین نوو رپید و لومیر  آغاز شده ، خیلی با دقت دارند دیابت مرا کنترل می کنند و من هم غذاهای شیرین و قندی را به کل کنار گذاشتم  و با وسواس تغذیه دیابتم را شروع کردم . امروز مامان جون فروغ  از اصفهان تماس گرفتند و چون خدا را شکر مشکل خاصی نبود نمیخواستم نگران بشوند به همین علت بهشون نگفتم بیمارستان بستری هستم. این  روزها به من خیلی سخت می گذرد . محیط بیمارستان، دوری از بابا محمد ، نگرانی از سلامتی گل پسرم و اتفاقات بدی که در بیمارستلان برای دیگران اتفاق می افتد همه در روحیه من اثر گذاشته اند و منو  بسیار افسرده کرده ، دوست دارم هرچه زودتر از بیمارستان خارج بشم اما با خودم کلنجار میروم که باید بمونم تا گل پسرم صحیح و سالم بدنیا بیاید . همه این سختیها نیز بگذرد و با تولد عزیزم تمام این سختیها تبدیل به شادی و خوشی می شود . وجود نازشما برکت و شادی  زندگی من و باباییه .دوستت داریم دردانه ما . 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)