ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

قند خون بارداری

1397/2/9 23:19
نویسنده : مامان ساره
112 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نهم اردیبهشت نود و هفت است  از امروز پیگیری های بیمارستان برای تشخیص علت زیاد شدن آب دور جنین شروع شده است .ساعت 10 صبح برای انجام سوونوگرافی و بررسی سلامت جنین رفتم . وای که چه استرس و آشوبی در من وجود داره .خانم دکتر یوسفی سونوگرافی من را به عهده گرفتند  و در حین سونو ، خانم دکتر وفایی نیز آمدند . خانم دکتر وفایی تا گل پسرم را از روی صحفه مانیتور دیدند، با لبخند گفتند گل پسرتون چه  لبای نازی داره و  بعد از  اینکه به دقت سونو کردند. گفتند که آب دور جنین چندان زیاد نیست نگران نباش و تشخیص ایشان زیاد شدن آب دور جنین به دلیل افزایش قند خون مادر بود. در ضن رشد شما بیشتر از حد معمول شده بود و توپولی شده بودید.دکتر یوسفی نیز در حین سونو گرافی قربون صدقه شما می رفت و می گفت چه بچه شیطونی دارید . نفس راحتی کشیدم و خدارا شکر کردم که مشکل حادی نبود.ساعت 2 بعداز ظهر جواب آزمایشهای من آمد و نشان از دیابت بار داری میداد. مامان جون زهرا و خاله سوده برای ملاقات من به بیمارستان آمدند . قرار بود امشب بابا جون و خاله راحله نیز به شیراز بیایند . قرارشد  که سفارشات ماهان گلیم که حلقه اسم ، سطل زباله و جادستمال کاغذی با طرح ملوان زبل بود نیزبا خودشون از خانم صیادی بگیرند و بیارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)