ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

بیست و یک هفتگی

1397/1/21 22:18
نویسنده : مامان ساره
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ، امروز سه شنبه بیست ویکم  فروردین ماهست  الان شما 21 هفته  و دو روز سن دارید  دیروز صبح با آقا جون اداره رفتم و ظهر دعوت یکی از همکاران به مناسبت  تولد  فرزندش در خانه معلم بودیم  ، بعد از اداره با مامان جون زهرا، آقا جون و خاله جون سوده به شیراز رفتیم . شب در دشت ارژن مهمان آقاجون دیزی و جوجه کباب بودیم.شب ساعت 10 شیراز رسیدیم  . امروز صبح آقا جون و خاله سوده به درمانگاه مطهری رفتند و برای بعد از ظهر   ساعت 2 برای من نوبت دکتر گرفتند .من و مامان زهرا ناهار پلو میگو درست کردیم و ساعت 1.30 ناهار نخورده با تاکسی تلفنی به درمانگاه رفتیم ، نفر چهارم بودم که بعد از یکساعت معطلی دکتر مرا ویزیت کرد و من  باز  خوشترین آهنگ دنیا ،صدای قلب نفس کوچلومو  شنیدم و دکتر گفت کوچلوت خیلی شیطونه  و این نشون سلامتیشه بازم هزاران مرتبه خدا را شکر به خاطر سلامتی عزیزم.با دکتر  بخاطر عمل سزارین صحبت کردم اما موافق عمل سزارین نبود و به من پیشنهاد زایمان طبیعی  داد و به من گفتند شما دیگه مشکلی ندارید و می تونید همون بوشهر زایمان انجام دهید.بعد با مامان جون به خونه اومدیم و یکم استراحت کردیم  ساعت 6 به خونه دخترعموی  من رفتیم و ساعت 7.30 به بازار وکیل رفتیم تا به بازار رسیدیم دیروقت بود و مغازه ها در حال بسته شدن بودند .اولین مغازه پرده فروشی که رسیدیم سریع یک نمونه  پرده برای سالن پذیرایی انتخاب کردم تا از بازار بیرون آمدیم تقریبا تمام مغازه ها تعطیل شده بود . در راه آقا جون غذای خوشمزه و مورد علاقه من کلپچ یا همون کلپاچه برامون خرید ند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)