ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین آزمایش چهارمرحله ای قند

1396/11/9 16:51
نویسنده : مامان ساره
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه ی مامان ،

 امروز دوشنبه یازدهم بهمن نودو شش صبح باید میرفتم آزمایش قند چهار مرحله ای میدادم . بابا جون زحمت کشیدند و منو بردند آزمایشگاه رازی از من آزمایش خون مرحله اول گرفتند و بعد به من دو بسته پودر پرتغالی دادند که باید با آب حل می کردم و همشو میخوردم .وای عزیزم خوردن این نوشیدنی بسیار بدمزه و زجرآور بود . از آنجا که مامانی کلا از شیرینی خوشش نمیاد و اول صبح ناشتا بایستی اونو میخورد ،خیلی تهوع آور بود  .به زور این نوشیدنی را خوردم و به اداره  رفتم تا ساعت 12 باید چیزی نمیخوردم و هر دوساعت یکبار میرفتم آزمایش خون میدادم  . بابایی بنده خدا هنوز نرسیده بود خونه و استراحت نکرده  بود باید می اومد و مرا برای آزمایش خون  به آزمایشگاه می برد. جوجوی ناز من با اینکه این یک آزمایش اذیت کننده ای بود اما برای داشتن یه بارداری سالم و راحت خیلی مهم بود که مشخص بشه مامانی تو بارداری قند خون  داره یا نه ؟ شکر خدا جواب آزمایش ها در چهار مرحله خوب بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)