ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

ادامه دوران بارداری در شیراز

1397/2/7 23:31
نویسنده : مامان ساره
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غواص کوچلوی مادر امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه است دیشب از نگرانی تا صبح بیدار بودم و به سلامتی تو و نبود بابا محمد فکر میکردم .کاش بابا محمد تو این روزای سخت پیشم بود من این روزا بیشتر از قبل به بودن بابا محمد نیاز دارم  مطمئنا اگر پیشم بود  نگرانیهام کمتر میشد. صبح زود به همراه مامان جون زهرا، خاله سوده با ماشین پسر عمه من اقا رضا  به سمت شیراز حرکت کردیم .هوا ابری بود و نم نم باران بهاری جاده را خیس کرده بود، وسرسبزی جاده و هوای دلپذیر بهاری نیز نتونست جلو بغض و گریه من را بگیره خدا کنه هیچ مشکلی برای ماهان گلی من نیافتاده باشه . ساعت دوازده به شیراز رسیدیم  عمه بتو ل منتظر ما بود.  بعد از خوردن ناهار با خاله سوده توی حیاط رفتیم و از شکم آقا کلی  عکس گرفتیم. آخر شب  به خانه آقاجون در شیراز رفتیم .متاسفانه از استرس زیاد باز تا صبح بیدار بودم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)