ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

روز پدر

1397/1/10 12:02
نویسنده : مامان ساره
117 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دهم فروردین نیز در دلوار ماندیم و مامان جون زهرا ، باز غذای مورد علاقه من ماهی شکم پر درست کرد ، خاله سوده و زن دایی میترا برای خرید رفتند و به من هم پیشنهاد کردند که  برای خرید باهاشون برم ولی اصلا حوصله رفتن نداشتم. به بابا محمد پیام دادم و روز پدر را تبریک گفتم  و گفتم انشالله سالهای آینده  من و ماهان عزیزم هردو باهم برای شما هدیه روز پدر خواهیمخرید.  در ضمن بابا محم از کره جنوبی  برای من کفش و یک ساعت خوشکل  و برای خودشون هم یه گوشی موبایل و ساعت خریده بودند. تصمیم داشتیم اگر بابایی نتونست از چین یا کره برای شما  خرید کنه  وقتی برگشتند باهم  وسایل سیسمونی  شما را تهیه کنیم. من به خاطر روز پدر  به آقا جون گفتم از طرف من برای خودتون یه شلوار بخرید که آقا جون از دلوار برای خودشون یه شلوار کرم رنگ خوشکل خریدند و زن دایی نیز که از خرید  برگشتند برای شما یه کفش و یک دمپایی خیلی ناز خریده بودند .وای از دیدن دمپایی و کفش کوچولوی شما همه ذوق کردند . عصر بود همگی از دلوار برگشتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)