ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین هدیه گل پسرم

1396/12/28 0:36
نویسنده : مامان ساره
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهان عزیزم ، امروزبیست و هشتم اسفند ماه نود وشش است و من از امروز تا بعد از سیزده بدر و پایان تعطیلات نوروز مرخصی هستم ، دیشب خاله سوده و عمو پیمان از گناوه  برگشتند و برای پسر نازم یه پتوی خوشکل هدیه آوردند البته اولین هدیه شما قبل از تعیین جنسیت بود  که  آقا جون قاسم برای شما یک جلیقه و کفش  چرمی  از نمایشگاه صنایع دستی ترکمن خریدند .  سال تحویل فردا ساعت 7:45  دقیقه بعداز ظهر خواهد بود،  بعداز ظهر به همراه آقا جون برای خرید شیرینی و آجیل  به فروشگاه رفتیم و ازطرف دیگه مامان جون زهرا  به همراه خاله سوده و عمو پیمان برای خرید لباس به بازار رفتند .  این روزها پسرنازم در حال رشد  کردن است و لباسای مامانی نیز روز بروز تنگ تر میشه، برای همین مامان جون زهرا برای من یه دامن و یک  تونیک گشاد  گلگلی خریدند . بوی بهار میاد و من هر لحظه منتظر حس کردن تکونهای کوچولوم هستم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)