ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

روزهای پایانی سال

1396/12/26 21:33
نویسنده : مامان ساره
115 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام

امروز شنبه بیست و ششم اسفند ماه است  و سه روز مانده به شروع سال جدید ، و  روزهای پایان سال و شلوغی و فشردگی کارهای اداری یکم به من سخت می گذره،  از طرفیم باید تا قبل از تعطیلات سال جدید چکاب و معاینات پزشکیم را انجام بدم امروز عصر به مطب دکتر رفاهی  رفتم دکتر بسیار شلوغ بود حدود یکساعت و نیم معطل شدم تا نوبتم شد. خدا را شکر بعد از معاینه و دیدن سونو به من گفتند که همه چیز اوکی و خوب است و برای من  علاوه بر داروهای قبلی کلی داروی تقویتی چون کلسیم دی ، ویتامین ب6 و امگا سه تجویز کردند . اینروزا خیلی منتظر تماس بابا محمد هستم اما مطمئنا نت کافی نداشته که نتونسته با من تماس برقرار کند و من باید تا رسیدنش به چین منتظر بمانم احتمالا بابا جون محمد برای تبریک سال نو  با من تماس خواهد گرفت.😍

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)