ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

بابا محمد مهربون

1396/10/29 0:11
نویسنده : مامان ساره
97 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عشق كوچولوي من،

 مي دوني بابا محمد خيلي دوستت داره ، هر صبح به عشق تو پا ميشه و ماماني رو تا دم در اداره مياره و خیلی بادقت رانندگی می کنه تا یوقت خدایی نکرده من و عشق کوچولوم اذیت نشیم .درضمن تو کارای خونه هم خیلی بهم کمک میکنه و هروقت میرم سونوگرافی با اشتیاق خیره می شه به صحفه مانیتور تا توی وروجک را  با دقت ببینه. همیشه به من انرژی مثبت میده و تلاش میکنه که لحظات خوبی توی دوران بارداری داشته باشم  . امروز 9 هفته ات تموم شد و شدي 9 هفته و يك روز . عزيزم تو از يه خط كوچولوي قرمز تبديل به يه قلب عدسي با تپشهای زيبا شدي و همينجور داري به سلولهاي بزرگتر تبديل ميشي ،داري درون من زندگي مي كني و  هر روز بزرگ و بزرگتر ميشي و اين احساس برای من و بابایی خیلی زيباست. دوست دارم زودتر این هفته ها بیان و برن تا شما تند تند رشد کنید و تو شکم مامان تکون بخوری. وای منتظر اون لحظه ای هستم که وروجکم توی شکم مامانش تکون تکون بخوره و ما ذوق کنیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)