ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین رویش مروارید در دهان پسر جان

1397/11/17 11:34
نویسنده : مامان ساره
433 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه هفده بهمن نود وهفت است. گل پسرم شما چند روز است وارد هفت ماهگی شده اید اولین تجربه هفت ماهگی شما این است که  کاملا دو دست وپا راه میروی وما باید مرتبا مواظب شما باشیم ورد شما را بگیریم که کجا میروی . دیشب  هنگام دادن قطره مولتی ویتامین متوجه شدیم که یه دونه مروارید خوشکل توی دهان شما جوانه زده وای که چقدر خوشحال شدم و اینقدر از خوشحالی جیغ و هورا کشیدم که شما وحشت زده منو نگاه میکردی . زود به مادر جون زهرا زنگ زدم و گفتم که گل پسرم الان  یه دندون خیلی  کوچولوتو دهانش داره . بابا محمد نیز به مادرجون فروغ زنگ زدند و گفتند که اولین دندان ماهان  رویت شده، مادر جون فروغم سفارش کردند که حتما برای شما آش دندونی درست کنم.منم از خدا خواسته بلند شدم و بساط آش دندونی شما را برای فردا شب که همه در باغ عمو حبیب هستیم  آماده کنم .

پسندها (2)

نظرات (0)