ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین روز کاری من بعداز مرخصی زایمان

1397/11/1 12:14
نویسنده : مامان ساره
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه مادر

امروز اول بهمن نود و هفت است  ، بعد از شش ماه مرخصی زایمان  امروز اولین روز کاری من بود . دیشب به دلیل اینکه از شما بعد از مدتها جدا میشدم  خیلی استرس داشتم  و تا صبح نتوانستم خوب بخوابم. صبح زود بیدار شدم و سایل شما را  آماده کردم ، قرار بود از امروز مامان جون زهرا  از شما نگهداری کنند. خدا کنه که پسر آرامی باشی و مامان جون را زیاد اذیت نکنی ، شما را خواب آلود با کمک بابا محمد به خانه آقاجون بردیم .هنگام رسیدن به خانه آنها شما تقریبا بیدارشده بودی واقعا جدا شدن از شما  برایم سخت بود  .با یکساعت وچهل و پنج دقیقه تاخیر بخاطر کاهش ساعت شیردهی ساعت 8 و نیم به اداره رسیدم. اگر چه شروع کاری خوبی داشتم اما هوش و حواسم مرتبا پیش شما بود . چندین بار به گوشی مادر جون زنگ زدم و مامان گفتند که پسر خیلی خوبی بودی و اصلا گریه نکردی  و یکبار هم از طریق واتس آب کلوچه نازم را تصویری دیدم که مرتبا در حال تقلا کردن برای گرفتن گوشی از  دست مادرجون بود. ظهر به خانه برگشتم ، پسرم با دیدن من و بابا محمد خندید  و سریع از توی بغل آقا جون توی بغل بابا محمد پرید . قربون اون ناز کردنات  برم که خستگی را از تن مامانی بیرون میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)