ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

17 دیماه

1396/10/17 10:34
نویسنده : مامان ساره
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مادر،       

امروزیکشنبه هفدهم دیماست و شما هشت هفته شده اید .صبح من و مامان زهرا برای یکسری کارای پزشکی به بیمارستان دستغیب رفتیم مامان زهرا بیچاره هنوز مریض بود تا ساعت دو بیمارستان بودیم ،قرار بود امشب بابا جون از تهران برگرده و از طرفیم  قرار بود دایی جلیل و زندایی میترا (دایی و زن دایی مامانی) به شیراز بیایند .عصر ساعت 5 دایی و زن دایی رسیدند بعد از خوردن عصرونه ، دایی جلیل بیرون رفت و من و زندایی کلی از بارداری صحبت کردیم اما زن دایی متوجه اینکه من نی نی تو راه دارم نشدند .شب تا دیر وقت بیدار موندم تا بابا جون از تهران برگشت و برای من هم یه سوغاتی زیبا  آورده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)