ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

تشکیل پرونده برای عمل سزارین

1397/4/27 1:49
نویسنده : مامان ساره
254 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه 27تیر ماه برای تشکیل پرونده و گرفتن نوبت به بیمارستان اردیبهشت رفتم ، مدارک پزشکیم را نشان دادم و بعد از تایید ریس بخش قرار شد صبح روز 14 مرداد برای تکمیل پرونده به بیمارستان بروم .در راه برگشت به آتلیه رفتیم تا عکسهای بارداری را که  آماده شده بودند را  ببینیم و تایید کنیم  که اگر ایرادی نداشتند  برای چاپ آماده شوند. در راه زن عمو اعظم تماس گرفتند و حال و احوال پرسیدند .عصر نیز برای تعویض لباس سیسمونی که از قبل تهیه کرده بودم  به پاساژ شعله رفتیم که متاسفانه چون فاکتور خرید را گم کرده بودیم  فروشنده از ما نپذیرفت و تعویض نکرد. شب نیز عمه جان من با پسر و دخترشون نازی خانم و آقا رضا به دیدن ما آمدند.من اینروزا به شدت سنگین شدم و بعضی وقتها دست و پاهام به شدت ورم می کنند. پسر گلم این روزها ثانیه شماری میکنم برای بدنیا آمدنت و دیدن روی ماهات. باید کم کم برای بدنیا آمدنت آماده شویم امروز بابایی لباسهای شما شستندو  اتو زدند و با کمک مامان زهرا ساک بیمارستان و لوازم شما را  آماده کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)