ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

اولین خرید برای شما به همراه بابا محمد

1397/3/12 22:10
نویسنده : مامان ساره
102 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه دوازدهم خرداد نود وهفت است گل پسرم بیست و نه هفتگیت مبارک . از وقتی بابا جون اومده من هم استرسم کمتر شده و هم خیلی بیشتر بهم خوش میگذره. امروز صبح بعد از خوردن صبحانه با مامان زهرا و بابا محمد برای خرید یه سری وسایل برای شما به بازار طالقانی رفتیم و از اونجا برای شما  ست کالسکه ، روروئک ، کریر  و آغوش بند خریدیم  وای چه ذوقی داشت این اولین خرید من و بابایی باهم برای شما بود.هوا بشدت گرم بود و بدلیل اینکه ماه رمضان بود نمیشد توی خیابون نوشیدنی خورد .اما بابا محمد زبل یک عرقیجات فروشی پیدا کرد و برای  من از اونجا شربت عرق بیدمشک و خاکشیر خریدند و یه عالمه ترشی های خوشمزه که من دوست داشتم .  بعد  به خیابان نمازی رفتیم و برای شستشوی لباس شما یک مینی واش خریدیم. ظهر خسته و کوفته به خانه آمدیم  استراحت کردیم .شب بابایی دوباره ما را برای گردشبیرون برد و منبه شدت هوس ساندویچ همبر کردم که بابایی زحمت کشیدند و برامون خریدن خدایشش خیلی بدلم چسبید  .نوش جان هردومان .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)