ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

تغذیه در بارداری و کتاب خودمراقبتی هفته به هفته

1397/1/14 12:13
نویسنده : مامان ساره
1,645 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر گلی  مامان و بابا

این روز ها دارند به سرعت می گذرند و شما هفته به هفته به سنتون اضافه میشه و هی در شکم مامان رشد می کنید و کامل تر میشید. مرکز بهداشت به من کتاب  خودمراقبتی هفته  به هفته بارداری دادند تا از روی اون رشد  هفتگی شما را متوجه بشم و اینکه تغذیه مناسب دوران بارداری نیز درون این کتاب توضیح داده شده است.تقریبا هر هفته که شما رشد می کنید یه قسمتی از بدن شما پرورش میابد و هر بار که من مطالب کتاب را میخونم تصور میکنم که شما چطوری درون من رشد میکنید. واقعا که تکامل مرحله به مرحله شما هیجان انگیز ه ، شما باید حدود 37 تا 38 هفته که معادل 9 ماه میشود را درون شکم من رشد و تکامل پیدا کنید . پسرم  الان شما در پایان هفته  بیستم هستید و دیگه تقریبا تکون خوردن های شما واضح تر شده ، با ورج و ورجه کردنهای  مداومت  ،هربار ذوقم بیشتر میشه و از اینکه بیشتر از سلامتی شما باخبرمیشم  خیلی خوشحالم . ، وقتی حس می کنی داری  مادر میشی دنیایت عجیب و غریب میشه یه مادر وقتی آبستن است تمام دنیای اون میشه شنیدن صدای قلب جنینش .تمام انتظارش میشه تکون خوردن جنینش ،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)