ماهان احمدی حیدریماهان احمدی حیدری، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ثبت بهترین لحظات زندگی پسرم

بیماری اوریون

1398/6/14 13:14
نویسنده : مامان ساره
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مامان

بعد از اینکه از مراسم نان پوشی شما برگشتیم، قرار شد برای مراسم های دهه اول محرم هر شب با مامن جون به مسجد برویم اما احساس کردم شما کمی تب دارید و بی حال هستید ، بنابراین به خانه رفتیم. بابا محمد برای انجام کاری شیراز رفته بودند و قرار بود فردا صبح برگردند . روز چهاردهم شهریور بابا محمد ساعت یک بعداز ظهر به بوشهر رسیدند و راه براه به اداره من آمدند تا با هم به خانه برویم .وقتی به خانه رسیدیم شما بغل مامان جون بودید و با یک نگاه ، بابا محمد متوجه ورم صورت شما شدند. بله یک طرف صورت شما به اندازه یک هلوی گنده متورم شده بود و ما متوجه شدیم که شما اوریون گرفته اید .عصر شما را به مطب دکتر عامر یزدانپرست بردیم حدس ما درست بود  .دکتر کلی درمورد این بیماری به ما توضیح دادند و سفارش کردند که شما استراحت کنید و خوب غذا بخورید اما متاسفانه چند روز اخیر شما جز شیر چیزی نمیخورید و خیلی بی اشتها بودید.من خیلی نگران این موضوع بودم چون دکتر گفتند حداقل تا یک هفته دیگر روند بهبود ادامه خواهد داشت.اما  خدایی با اون همه بدحالی باز شیطون و جذاب بودی ، صورت  گل پسرم خیلی توپولی و بامزه شده بود .

 

پسندها (4)

نظرات (2)


30 شهریور 98 14:21
ایشالا خوب میشی جوجو کوچولو
مامان ساره
پاسخ
ممنون عزیزم
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:25
زودتر خوب شو عزیزه دلم 🌹🌹🌹
مامان ساره
پاسخ
Mamnon azizam